Pedro Ximénez 12 yo Williams&Humbert

Odpovědět
Nethar
Moudrý administrátor
Moudrý administrátor
Kontaktovat uživatele:

Pedro Ximénez 12 yo Williams&Humbert

Příspěvek od Nethar » 04 čer 2013, 15:33

pedroximenez.jpg
Web:http://www.williams-humbert.com/
Barva:
Alkohol:18 %
Velikost:láhev
Naslepo:ne
Aroma:sirob (vaříme cukrovou řepu, vaříme), švestková povidla, fíky - takovou vůni a navíc v takové intenzitě jsem nečekal, to se nedá srovnávat s obyčejnými sherry a portskými, co jsem doposud ochutnal
Chuť:Sherry je neskutečně husté, medovité, koncentrované, sladké. Těžko mě brát vážně, protože jsem v této oblasti začátečník, ale jsem unešen.
Dozvuk:Dlouhý a sladký, povidla, hrozinky, jitrocelový sirup na kašel, mňam.
Shrnutí:Ano, je to velice sladké, nečekejte, že dáte láhev na posezení. Je to skutečně spíše takový zákuseček k jídlu. Obrovsky mě ale nadchnul. Občas jsem kupoval nějaká levnější fortifikovaná vína, ale bylo to spíše pro ženu a hlavně jsem z toho byl přeslazený bez většího nadšení (suchých jsem měl pár a nezaujala) - teď jsem však bez váhání na základě této láhve investoval do několika lepších lahví sherry a portského (kromě jiného samozřejmě znovu tuto), tak jsem zvědavý a recenze budou v dalších týdnech následovat.
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Hunter
Moderátor fóra
Moderátor fóra
Kontaktovat uživatele:

Re: Pedro Ximénez 12 yo Williams&Humbert

Příspěvek od Hunter » 04 čer 2013, 18:15

Barva:
Alkohol:18 %
Původ:Španělsko
Aroma:Vůně je krásně plná, převládá melasa, sirup proti kašli a hromada povidel.
Chuť:Povidla, lékořice a med, které někdo naředil Jägermeisterem. Je to spojení sladkého s trochou slanosti, asi jako některé lékořicové bonbóny.