BenRiach 17 yo Burgundy Finish

Odpovědět
Nethar
Moudrý administrátor
Moudrý administrátor
Kontaktovat uživatele:

BenRiach 17 yo Burgundy Finish

Příspěvek od Nethar » 05 říj 2011, 21:36

Další z mnoha BenRiachů na tomto fóru. Další z řady výborných whisek.

http://www.benriachdistillery.co.uk/
http://www.whiskybase.com/whiskies.php? ... kyid=17049
benriach17burgundy.jpg
benriach17burgundy.jpg (24.95 KiB) Zobrazeno 1754 x
Aroma:nejsem odborníkem na burgundské ( = vím o jeho vůni kulové), ale ze skleničky tohoto BenRiachu cítím těžké nasládlé kořeněné víno. Postupně se objevuje i jakási hravá jablková nakyslost, které jsem si povšiml třeba v BenRiachu Horizons, ale jinak se spolu nedají srovnávat, tato je na větší výši. V pozadí moštovitost, nebo chcete-li burčák :) Když už jsme u těch vín, přirovnal bych to k velmi silnému fortifikovanému vínu (takže vlastně sherry)
Chuť:ještě přijatelná, hlavně kořeněná
Dozvuk:skořice, vanilka, sladkost, bez hořkosti, moc pěkný
Shrnutí:úchvatná vůně v podstatě musela být vystřídána něčím horším v chuti. Nechci ji tím však shazovat, aroma dalo laťku skutečně velmi vysoko. Vynikající whisky.
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Hunter
Moderátor fóra
Moderátor fóra
Kontaktovat uživatele:

Re: BenRiach 17 yo Burgundy Finish

Příspěvek od Hunter » 05 říj 2011, 21:50

Pěkně se nám kolekce BenRiachů rozrůstá...Burčák, to tu asi taky ještě nebylo :D
Žádné ničení planety nevidím, nikdy v životě jsem neviděl a nemyslím, že nějaký vážný a rozumný člověk by to mohl říci. Václav Klaus

Obrázek

Rumová kolekce na RumRatings

Vivino profil

Nethar
Moudrý administrátor
Moudrý administrátor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nethar » 05 říj 2011, 21:53

Hunter píše:Pěkně se nám kolekce BenRiachů rozrůstá...Burčák, to tu asi taky ještě nebylo :D
Víno, sladkost, kyselost, jablka... šup, asociace tam byla a už se jí nezbavím :-) Ale to jenom v pozadí, na povrchu v hlavním dojmu skutečně to silné fortifikované víno.

Nethar
Moudrý administrátor